wtorek, 19 maja 2015

Pancakes Nigelli

Szukałam smacznej inspiracji na śniadanie... znalazłam :-) Pycha :-)



Przepis stąd

Składniki:

1 1/2 szklanki mąki pszennej
1 łyżka proszku do pieczenia
szczypta soli
1 łyżeczka cukru
2 duże jajka
2 łyżki topionego masła
1 1/4 szklanki mleka

Suche mieszamy razem, płynne mieszamy razem. Łączymy wszystko ze sobą. Smażymy małe krążki (w oryginale na maśle, natomiast ja smażyłam bez tłuszczu). Podajemy z syropem klonowym/miodem/syropem z agawy/dżemem/marmoladą/cukrem pudrem/czekoladą/bitą śmietaną/sałatka owocową itp. słodkościami :-)

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Kiedyś, nie tak dawno zresztą jadłem bardzo podobne naleśniczki tylko, że dodatkowo z kawą, na punkcie której mam bzika zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja bym dał, żebym sam potrafił takie pysze placki robić... A tu albo nie ma czasu, albo pieniędzy albo się człowiek śpieszy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie Pancakes w amerykańskim stylku i z sosem klonowym to na pewno dobre i smaczne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...