poniedziałek, 13 maja 2013

Frittata szybka i smaczna

Nie będę udawać, że zawsze gotuję wymyślane potrawy, zawsze ze świeżych składników, nie używam gotowców itd. Bo mi się zdarza. Czasem nie mam ochoty na kucharzenie, a jeść trzeba ;-) Moim ulubionym kołem ratunkowym są warzywa na patelnię wszelakiego rodzaju i różne potrawy z ich udziałem. Ważne jest, że ma to być szybkie, mało zajmujące i smaczne. Proponuję zatem ekspresową frittatę.



Składniki:

1 opakowanie warzyw na patelnię z ziemniakami
2 kiełbaski myśliwskie (lub inne)
5 jajek
100 g mozzarelli (lub innego sera)

Do formy na tatrę wrzucamy warzywa i pokrojoną kiełbasę. Jajka dokładnie rozbijamy, dodajemy przyprawy i ser i zalewamy taką masą warzywa. Wsadzamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 30 minut. Gotowe :-)

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Genialny pomysł na błyskawiczne, ale jednak zdrowe danko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię takie dania, które się robią same;-)a najlepiej w piekarniku, kompleksowo.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...