piątek, 31 sierpnia 2012

Śliwkowe oczka

WAKACJE, WAKACJE, WAKACJE :-)

W ramach wakacyjnych kulinariów upolowałam piękne śliwki, ciasto francuskie i cukier trzcinowy, a z nich powstały ładne kwiatki :-) Polecam do kawki.




Składniki:
1 ciasto francuskie
foremki do wykrawania ciastek
kilka śliwek
cukier trzcinowy do posypania śliwek

Ciasto francuskie złożyłam na pół, żeby było wyższe po upieczeniu. Wykroiłam kilka ciasteczek. Na każdym ułożyłam połówkę umytej i osuszonej śliwki (łupinką do dołu), a do niej nasypałam odrobinę cukru. Pieczemy ciasteczka w 190 stopniach aż urosną i zarumienią się.

Smacznego!








I wersja na prezent :-) Miały być imieninową słodkością, ale nie udało mi się ich wręczyć. Może będą dla kogoś inspiracją. Własnoręcznie zrobione upominki mają ogromny urok.



A po urlopie zapraszam na przepyszne ciasto bananowe z posypką orzechową.


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...