sobota, 21 lipca 2012

Lekka sałatka

Na rozweselenie, gdy za oknem pada i wieje...

Składniki

 

1 opakowanie gotowej mieszanki sałat
2 duże pomidory
1 czerwona papryka
1/2 opakowania fety light lub sera typu bałkańskiego
1 mała młoda cebula
1 ząbek czosnku (rozgnieciony)
5 dużych rzodkiewek
zielona cebulka do posypania
sól, pieprz, przyprawa do sałatek Prymatu
oliwa z oliwek do polania (ok. 3 łyżek)

Sałatę płuczemy i otrząsamy z wody. Resztę składników myjemy i kroimy w dowolnej wielkości kawałki. Warzywa układałam warstwami od sałaty po zieloną cebulkę i fetę. Na końcu posypałam przyprawami, polałam oliwą wymieszaną z rozgniecionym czosnkiem i gotowe. Pyszna sałatka do grzanek :-) A grzanki to bagietka pokrojona w grubsze kromeczki, muśnięta masłem i podpieczona kilka minut w piekarniku do zarumienienia.  Innym wariantem mogą być kromeczki wrzucone do tostera i potem posmarowane serkiem czosnkowym lub masłem z pietruszką.

Smacznego!

Przepis bierze udział w akcji


kolorowo - sałatkowo



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...