czwartek, 26 lipca 2012

Cukiniowe roladki na jeden gryz

Po cukiniowej lazanii zostało mi kilka szerszych pasów cukinii, które specjalnie odłożyłam, żeby zrobić pyszne cukiniowe roladki, tak na jeden gryz :-) Wykorzystałam do nich pesto szpinakowo-paprykowe oraz plasterki szynki drobiowej.





Wykonanie jest ekspresowe. Pasy cukinii podsmażamy delikatnie z obu stron na patelni, aby zmiękły, możemy je delikatnie posolić, posypujemy ulubioną przyprawą (u mnie jak zwykle przyprawa do sałatek Prymatu) i tyle. Trwa to ok. 5 minut. Wyjmujemy ja na deskę i zostawiamy na moment, aby ostygły. Następnie smarujemy je pesto, układamy kiełbaskę i rolujemy :-) Przebijamy wykałaczką, żeby się nie rozwijały. Gotowe :-) Szybko, prosto i smacznie, a do tego w wersji light :-) i w niecałe 10 minut.

Smacznego!




Przepis bierze udział w akcjach:
Low-Carb
low crab

Cukinia 2012
cukiniowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...