piątek, 20 lipca 2012

Muffinki jogurtowe z malinami




Słodycze to moja ogromna słabość. Nie tylko uwielbiam je jeść, ale także piec. Okazja nie jest mi potrzebna... Tym razem trafiłam w sieci na kawę do Bet i jej fantastyczne muffinki z kokosami. I to był początek moich eksperymentów. Przepis na ciasto podaję zgodny z oryginałem (ale bez kokosów).
Muffinki były pyyszneee :-0, zwłaszcza z mocną kawą z mleczną pianką :-)





Składniki

200g cukru
2 jajka
300g jogurtu naturalnego
300g mąki
4 łyżeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy
maliny


Suche składniki wymieszać, mokre składniki wymieszać i połączyć ze suchymi. Wypełnić foremki na muffinki do 3/4 wysokości i według uznania powrzucać maliny. Piec ok. 15-20 minut w 180 stopniach. Moje muffinki zostały "uprowadzone" niemal z piekarnika ;-)

Smacznego!














Przepis bierze udział w akcjach:

Owoce lasu
owoce lasu

Muffinkowo 2012
muffinkowo 2012







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...