piątek, 2 listopada 2012

Placuszki marchewkowo-jabłkowe z miodem - recykling w kuchni :-)

Zainspirował mnie wczoraj przepis z bloga szybkie gotowanie. Akurat produkowałam dzbany soku marchwiowo-jabłkowego i aż żal mi było wyrzucać przecierki z sokowirówki. Nie miałam ochoty na ciastka, więc wymyśliłam z części przecieranek placuszki do smażenia. Nam bardzo smakowały.






Składniki

300g przecierek (miałam 2/3 marchewki i 1/3 jabłek)
100 ml cukru
100 ml mąki pszennej
1 płaska łyżeczka przyprawy korzennej
1/4 szklanki oleju roślinnego
1 jajko

Jajko rozbijamy, dodajemy pozostałe składniki i dokładnie mieszamy. Olej rozgrzewamy na patelni i smażymy małe placuszki z obydwu stron na złoto. Powinny się dobrze wysmażyć. Podajemy z kleksami jogurtu naturalnego i polewamy miodem. Pychotka :-) A do tego szklanka zdrowego soku. Czy można chcieć czegoś więcej? :-)

Smacznego!



Przepis bierze udział w akcji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...