piątek, 9 listopada 2012

Pyszny krem czekoladowy i minitorciki

Naszło mnie ostatnio na słodkości. Chodzą za mną krok w krok. Ech... i trudno nie ulec. Wpadłam niedawno w sieci blogerskiej na mus czekoladowy z awokado. Musiałam się przekonać, czy rzeczywiście ma on coś wspólnego ze smakiem kremu czekoladowego i... MA :-)







Składniki (na 2 porcje)

1 bardzo dojrzałe awokado
2  łyżki kakao (im więcej, tym bardziej czekoladowe)
3 łyżki miodu akacjowego (może być mniej albo więcej, według uznania)
1/2 szklanki mleka
kropla esencji waniliowej
---------------------
suszone owoce
migdały w płatkach
bita śmietana
4 wafle ryżowe

Awokado przekrawamy na pół, wyciągamy pestkę.Wydrążamy miąższ łyżeczką, dodajemy mleko i miksujemy/blendujemy, następnie wrzucamy kakao, wlewamy miód i esencje waniliową. Bardzo dokładnie miksujemy na gładką masę i gotowe. Podanie tego pysznego kremu zależy już od pomysłowości i tego, na co mamy w danej chwili ochotę. Mi wpadło do głowy połączenie go z waflami ryżowymi, suszonymi owocami, migdałami i... bitą śmietaną :-) Pychotka :-)

Smacznego!


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...